Obserwatorzy

środa, 25 lipca 2012

Letni TAG :D

Hejka :)))
Dzisiaj na szybko piszę dla Was Letni TAG :) Bardzo przyjemny, luźne pytania ciekawe odpowiedzi :)
Bez przeciągania zapraszam!
1. Jakie są Twoje ulubione lody?
Odp : Moje ulubione lody to nugatowe, oraz przeróżne smaki owocowe :) Uwielbiam również połączenie czekolady z miętą <33
2. Twój ulubiony owoc?
Odp : Jeśli chodzi o letnie owoc to zdecydowanie arbuz <3 Natomiast ogóle owoc, to chyba melon, jabłko i banan :D
3. Japonki, sandały czy baleriny?

Odp : Japonki na plażę, ale tak to baleriny <3
4. Jaki lubisz lakier na stopach - french, 1 kolor czy bez lakieru?

Odp : French jest przepiękny, ale trudno go samemu zrobić, więc noszę lakier... czerwony najbardziej mi się podoba :)
5. Preferujesz bikini, tankini czy strój jednoczęściowy?

Odp : Zdecydowanie bikini, w nim czuję się najbardziej komfortowo :)
6. Jak lubisz się opalać - solarium, samoopalacz czy słońce?

Odp : Słońce : )
7. T-shirt czy top?

Odp : Hmmm i to i to,ale w lato jak najbardziej top :)
8. Spodnie, krótkie spodenki czy spódnica?

Odp : Spódnica odpada, w lato krótkie spodenki przeważają <3
9. Gładka skóra - golenie, woskowanie czy depilator?

Odp : Tradycyjne golenie : )
10. Baseny czy jezioro?

Odp : Zdecydowanie basen, jezioro też jest całkiem przyjemne, ale tylko do spędzania czasu nad jeziorem. Bo do kąpieli to za przyjemne nie jest, chyba że ktoś lubi jak śmieci, glonojady i różne takie paprochy krążą mu wokół stóp :-))
A więc tak, odpowiedziałam na wszystkie pytania mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i choć trochę    Was zaciekawiłam :) Muszę Was niestety zmartwić, ponieważ, w najbliższym czasie będą notki,do czytania ponieważ zdjęć, raczej nie będzie, ponieważ mam lekkie problemy z ich wstawianiem. Kolejna notka to będzie chyba moja pielęgnacja włosów a kolejne nie wiem ? : ( Jeśli macie jakieś pomysły to piszcie w komentarzach :) Pozdrawiam Was bardzo gorąco ;**
DO USŁYSZENIA ! :D
Piosenka na dzisiaj :

5 komentarzy:

  1. Też uwielbiam połączenie czekolady z miętą! Fajny tag ;)Rób kolejne tagi jak nie masz pomysły na notke :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również niedługo zrobię ten TAG ;) Jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pisz jak najwięcej :) fajnie się czyta takie tagi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Okej dzisiaj powinien pojawić się nowy Tag :))

    OdpowiedzUsuń