Obserwatorzy

wtorek, 17 lipca 2012

TAG - 10 małych sekretów.

Hejka wszystkim <3
Dzisiaj TAG, dawno nie było tego na moim blogu, więc postanowiłam zrobić. Od razu mówię, że kolejny post jest w trakcie produkcji ( OOTD ).  Tag mi się bardzo spodobał na YouTubie u martynauk mojej kochanej youtubowiczki <3 :D Dobrze przechodzimy do pytań.
1. Który produkt sprawia, że ​​czujesz się jak milion dolarów?
Odp : Żaden produkt nie sprawia, że się tak czuję. Mogę powiedzieć tylko tyle, że kiedy czuję się dobrze w swojej stylizacji i podoba mi się to jak wyglądam wtedy czuję się jak w siódmym niebie :)
2. Jaki jest Twój sekret pielęgnacji skóry? 

Odp : Mój sekret pielęgnacji skóry? Hmmm... Chyba nie mam żadnego sekretu pięlegnacji skóry. :( :P
3. Podziel się swoją tajemnicą pielęgnacji włosów?

Odp : Tajemnica pielęgnacji włosów jest taka, że ja swoje włosy zawsze przed kąpielą zaczesuje do tyłu,dobrze je rozczesuje i po umyciu nigdy nie czeszę ich kiedy są mokre, dopiero po wysuszeniu lekko przeczesuje. Dodatkowo nakładam jedwab w płynie z BIOVAX na mokre włosy, który jest niesamowity ;)
4. Jaka jest Twoja największa zasada diety?

Odp : Nie jestem na diecie, ale gdy staram się mniej jeść, jednak mnie ciągnie.. to zawsze piję dużo wody przed spożyciem każdego posiłku.
5. Czy masz jakies wskazówki treningowe?

Odp : Wskazówki treningowe? Jedynie jeśli chodzi o bieganie podczas diety, to bardzo ważne dla mnie jest to, że podczas biegania oddycham jedynie nosem i trzymam ręce przy sobie bardzo nisko, wtedy się mniej męczę.
6. Jakie perfumy są Twoją tajną bronią?

Odp : Myślę, że perfumy Pur Blanca oraz Margarete Mariette to dwie moje tajne bronie : ))
7. Pokaż nam element Twojego ubrania, który zawsze przyciąga wzrok

Odp : Myślę, że w moim przypadku są to nogi, nie są długie ani chude, ale chyba to one przyciągają wzrok. Tak mi się wydaję.
8. Co z bizuterii, jest dla Ciebie najcenniejsze?
Odp : Najcenniejsze? Hmmm.. nie ma takiej biżuterii, natomiast moim ulubionym naszyjnikiem jest naszyjnik mojej mamy z dzieciństwa. :)
9. Kto jest Twoim ulubionym mentorem, guru w swiecie mody i urody?

Odp : Ojej. Trudne pytanie...Mam swój styl, i ubieram się w to w czym dobrze i komfortowo się czuję. Może mam kilka osób, którę często mnie inspirują m.in. Kasia Tusk ( makelifeeasier.pl ) :))
10. Powiedz nam coś czego jeszcze o Tobie nie wiemy...
Odp : Hehe, co by Wam tu powiedzieć... Chyba nie wiedzieliście o mnie tego, że bardzo długi czas nie potrafiłam zaakceptować swoich włosów. Miałam różne pomysły, żeby coś z nimi zrobić. Irytowała mnie ich wielka objętość, oraz to że były kręcone. Teraz po prostu je uwielbiam i bardzo o nie dbam :)


Dobra więc to wszystkie pytania, na które chciałam udzielić Wam odpowiedzi : ))
Mam nadzieję, że nie zanudziłam. Pozdrawiam gorącoo ; ***
Piosenka na dzisiaj :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz