Obserwatorzy

piątek, 30 listopada 2012

TAG : Czego jeszcze o mnie nie wiecie : - )

Czeeść wszystkim *.*
Dzisiaj notka z Tagiem. Znalazłam go  na YouTubie i bardzo mi się spodobał. Nie wiedziałam jaką notkę mogę dla Was napisać, a chciałam cokolwiek dodać, więc postanowiłam że odpowiem na te 17 przyjemnych moim zdaniem pytań : ) Ten tag to dobra okazja, żeby lepiej mnie poznać ;) Zapraszam :D :
1. Nie wiecie że czasem bywam ..........
Lekko wulgarna, najczęściej gdy mam złe dni. Mam również czasem taki czas w życiu, że myślę tylko o sobie. Staram się nad tym panować. :)
2. Straszliwie boję się ........

Pająków :)
3. Mam obsesje na punkcie .......

Małych piesków. Uwielbiam je. Zawsze gdy je zobaczę to zaczynam seplenić,tulić je itp. :))
4. Nie wytrzymam bez .........

Telefonu,muzyki i przyjaciół, to trzy pierwsze słowa, które przychodzą mi na myśl :) Telefon,muzyka i przyjaciele zawsze są przy mnie : ))
5. ......mogłabym mieć nawet 1000

Słoików nutelli :) Nie no żartowałam *.* Chociaż nie ukrywam, że mogłabym mieć 1000 słoików nutelli. Bardzo lubię ją jeść łyżeczką ;D Myślę, że 1000 to mogłabym mieć torebek lub jakiejkolwiek części garderoby :)
6. Ślub na pewno wezmę zanim skończę .......lat

Myślę, że będzie to w granicach 24 lat. :)
7. ......Kiedy to widzę oczy mi wychodzą

Jeśli ktoś wyrządza krzywdę zwierzętom, jest to dla mnie obraz, którego nie potrafię znieść.
8. ........to najgorsza rzecz na świecie

Wyrządzanie krzywdy niewinnym oraz niesprawiedliwość .
9. Nienawidzę .........

Szpinaku, zapachu grzybów i ryb.
10. Zakupy to dla mnie .........

Wielka przyjemność. Coś co mnie relaksuje i cieszy, cieszy najbardziej wtedy gdy kupię coś co bardzo mi się podoba i w czym się zakochałam : )
11.Zdarza mi się.........

Zachowywać niekulturalnie, bardzo rzadko ale jednak się zdarza ;) :p
12.Zawsze muszę mieć.......

Przy sobie telefon.!
13.Płaczę przy.......

Chwilach kiedy muszę się rozstawać z bliską mi osobą oraz podczas oglądania filmów gdy ktoś umiera. ;(
14.Nie lubię kiedy ktoś.....

Zachowuje się obrzydliwie i żartuje w niewskazanych momentach : )
15.Najgorsza rzecz jaka mi się przytrafiła......

To sytuacja, kiedy bardzo bliska mi osoba musiała wyjechać na stałe za granicę ; ( 
16.Jestem typem.......

Dziewczyny, która lubi porządek nie lubi bałaganu, lecz nie lubi sprzątać. :D 
17.Przepadam za......

Pierwsza myśl to : " Przepadam za brokułami " Hahahaha nie no nie wiem co mam napisać, bo zbytnio nie wiem w jakiej kategorii jest zadane to pytanie. Przepadam za.. :P Pozostanę przy brokułach ;p ;) 

Mam nadzieje, że TAG się spodobał ;) Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie :) :** 
Piosenka :

1 komentarz:

  1. Świetny blog, będę tu częściej wpadać i zostawiać komentarze:)

    OdpowiedzUsuń