Obserwatorzy

niedziela, 5 maja 2013

" Life is life pampararara "

Hej wszystkim : *
Leniwa notka dzisiaj, a czemu nie : )
Wróciłam rano od przyjaciółki bo nocowałam u niej, zjadłam coś, rysowałam i odpoczywam teraz przy laptopie. Weekend majowy minął mi dość leniwie bo w domu ale bardzo miło. Dzisiaj już niedziela : (
TO JUŻ JEST KONIEC NIE MA JUŻ NIC, JUŻ JUTRO SZKOŁA I TRZEBA DO NIEJ IŚĆ -.- hahahah niestety jutro szkoła, a bardzo mi się nie chce iść : ( I tak po przyjemnym długim weekendzie zaczynam dzień w szkole sprawdzianem... sooo nice : ( no ale trzeba jakoś żyć. Na majówce ciągle padało pogoda do bani, a już jutro kiedy będę siedzieć w szkole to ma być 22 stopnie... gdzie sprawiedliwość? : ( Zaraz idę jeszcze powtórzyć co nie co do sprawdzianu, napiję się ciepłego kakao ( czyt. kakałko ) :P wybiorę jakieś ciuchy na jutro i pójdę spać : ) a teraz pokażę Wam kilka zdjęć moich oraz różnych moich inspiracji: ) do następnego : **
PIOSENECZKA :














źródło zdjęć : www.zszywka.pl, www.google.pl

3 komentarze:

  1. łoooo pięknie wyglądasz na pierwszym zdj *_*
    wgl jesteś śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne obrazki (: Uwieelbiam kakałko, szczególnie nocą >.<
    Pozdrawiam
    http://umakeme-happier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń