Obserwatorzy

niedziela, 26 maja 2013

OOTD - " ciepły chłodny dzień "

Hej kochani : *
Dzisiaj mam dla Was notkę ponownie ze stylizacją. Niestety zdjęcia robione w domu a nie w plenerze ale nie mam jak porobić zdjęć gdzieś na dworze ponieważ nie mam kiedy i nie mam fotografa : ( Dlatego też działam ze samowyzwalaczem w pokoju. Mam nadzieję, że jakoś przyjmiecie te zdjęcia. Stylizacja ta niby jest na ciepły dzień niedzielny lecz z drugiej strony chłodny. Dzisiaj niedziela była dość dziwna, ponieważ na termometrze w słońcu było 30 stopni a jak się wyszło to strasznie wiało i było nadzwyczajnie zimno, lecz w słońcu było w miarę ciepło. Ubrałam bezrękawnik, jeansy i moje nowe perełki, które są dla mnie nowym wielkim skarbem <3 na stronie vinted.pl gdzie wystawiłam swoje ciuchy na sprzedaż, są możliwe również wymiany, w taki też sposób trafiły do mnie moje koturny <3 Zapraszam do stylizacji :






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz