Obserwatorzy

czwartek, 15 sierpnia 2013

Zakupy dwóch ostatnich miesięcy.


Cześć.
Dzisiaj post o moich zakupach, które zrobiłam podczas ostatnich dwóch miesięcy, ( lipiec i sierpień ). Część kupiłam na wakacjach, część przed a kilka rzeczy wczoraj lub w ostatnim czasie. Ja jak robię, zakupy nigdy nie kieruję się tym co jak radzą nosić, nosze i kupuję rzeczy, te które mi się spodobają i są wygodne. Mam swój styl i przy tej wersji pozostanę. Tak więc, zapraszam do oglądania moich zdobyczy :))

1. Torebka, którą dostałam od Cioci.
 2.  Lity, są one mojej siostry, ale będziemy je nosić na zmianę ( mam taką nadzieję :P ) Moja siostra kupiła je na allegro za 25 zł. Kocham je : )
 3. Buty Vansy zakupiłam na stronie www.vinted.pl za 110 zł. Są przede wszystkim bardzo wygodne i noszę je najczęściej :)
 4. Tregginsy jeansowe, za którę wymieniłam się na portalu www.vinted.pl :)
 5.  Legginsy we wzór aztecki, zakupione za 5euro w C&A :)
 6. Spodnie we wzorki za 7 euro w C & A
 7. Szorty DIY z Kappahlu, które przerobiłam z długich na krótkie szorty i wyćwiekowałam na dole :)
8. Szorty moro DIY, z Second handu :)
9.  Bluza szara dresowa, z wymianki z www.vinted.pl :)
10.  Duży oversize z H&M - u ( od Cioci )
11. Top House we wzór aztecki.
12 . Bokserka, C & A 5 euro 
13. Koszula w kratkę, Second Hand , 1zł :)
14. Bluzka , C&A, 5 euro 
15. Bluzka, New look z wymianki z www.vinted.pl
16. Kolorowe skarpetki, C & A , 6 euro
17. Bransoletka/różaniec - Lourdes , jakiś butik
Bransoletka kolce - wymianka vinted.pl
18. Naszyjnik kamień , Muller - 1 euro :)
Naszyjnik czacha , C & A , 1 euro.



Mam nadzieję, że zakupy moje Was nie zanudziły. Zapraszam do kolejnej notki, która pojawi sie już jutro :)
Pozdrawiam, Donna <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz