Obserwatorzy

wtorek, 27 sierpnia 2013

Zdrowo i smacznie - jedzenie na szybko

Przed zaczęciem czytania postu polecam włączyć pioseneczkę, aby umiliła Wam czas <3
Zdrowo i smacznie, brzmi fajnie :)
Hej, dzisiaj pokażę Wam dwie przystawki, które są moimi ulubionymi, lekkie ale sycą :)
Od dwóch tygodni zaczęłam bardziej zwracać uwagę na to co jem, staram się ćwiczyć, więcej ruszać ogółem bardziej zaczęłam dbać o swój tryb życia. Zdałam sobie sprawę jakie to jest ważne. Mam nadzieję, że Wasz tryb życia jest prowadzony z rozsądkiem i na zdrowo :) Jeśli nie, to proszę zastanówcie się nad tym. Pierwsza przystawka to zwykłe kanapki, które kiedyś jadłam wyłącznie w składzie takim jak :
nutella ,masło lub ser żółty i dużo ketchupu a teraz wystarczy żeby ładnie wyglądały i były smaczne i zdrowe. A teraz moje kanapeczki wyglądają bardzo smacznie i są przede wszystkim na zdrowo.

ciemne pieczywo - 198 kcal
szynka drobiowa - 2 plastry x 20 g
warzywa - na zdrowo :))
Taka kanapka, jest zdrowa i smaczna. Nie zawsze by dobrze zjeść musimy jeść tłuste i niezdrowe jedzenie.
Bardzo ważne by pić dużo wody, jeśli chcemy spożyć mniejsza porcję kalorii przed każdym posiłkiem polecam wypić szklankę lub dwie szklanki wody, przez co będziemy bardziej pełni, lecz posiłek jest pomimo wszystkiego jak najbardziej wskazany. :- )
Druga przystawka to najprostsza sałatka warzywna z jogurtem naturalnym :)
Jest bardzo smaczna, nie ukrywam że jest niekaloryczna, bo jak to każde jedzonko kalorie w sobie ma ale zawiera ich nie dużo jak również zawiera witaminki co jest bardzo ważne. A teraz dużo zdjęć jak robię swoim sposobem tą sałatkę : )












Tak i tak wygląda to co jem najczęściej, mam kilka innych prostych,smacznych i zdrowych przede wszystkim " przystawek " więc jeśli macie ochotę je poznać to piszcie w komentarzach to będę wiedziała, że chcecie coś takiego oglądać i czytać. A już jutro zabieram się za kręcenie, pierwszego filmiku ( pierwszego dobrym sprzętem ) i montowanie. Więc czekajcie :)) FILM NIESPODZIANKA :*
Pozdrawiam, buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz