Obserwatorzy

wtorek, 16 kwietnia 2013

I know you can do that! ; )

Cześć wszystkim : )
Dzisiaj notka taka dość luźna, ogółem od poniedziałku robię dla Was OOTW z moimi codziennymi strojami do szkoły ;) Ale dzisiejsza notka będzie trochę o tym co postanowiłam ;) Już za niedługo wakacje i ciepłe dni więc trzeba ogarnąć się i zabrać się za siebie. Ja postanowiłam poprawić kondycję mojej zaniedbanej figury i wziąć się za siebie. Pod łóżkiem u mnie leży karimata i co jakiś czas wyciągam ją i robię ćwiczenia na brzuch, staram się codziennie biegać dzisiaj właściwie zaczęłam i powiem Wam że czuję, pierwsze efekty.. ( bez potu nie ma efektów : > ) ubieram wygodne ciuchy, telefon do ręki i " wyruszam w świat ". Przez pierwsze dni robię krótkie dystanse ponieważ muszę przyzwyczaić ciało, ale z czasem będę je zwiększać. ; ) 
Tak więc teraz zapraszam Was na kilka zdjęć moich i moich inspiracji : )) do następnej notki : * buziaki <3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz