Obserwatorzy

sobota, 20 kwietnia 2013

OOTW szkolny : ) - stroje tygodnia do szkoły.

Hej wszystkim : )
Ja już powoli zasypiam, przed lapkiem, ale lizacji  obiecałam sobie, że dzisiaj dodam tę notkę. W której pokażę Wam moje stylizacje na codzień do szkoły. Robiłam codziennie przez 5 dni zdjęcia moich stylizacji i teraz Wam je pokażę. : * Ogółem ubieram się dość normalnie do szkoły właściwie przeciętnie, ale pomimo wszystkiego chcę Wam pokazać : ) Więc zapraszam do oglądania : )
PONIEDZIAŁEK 
 WTOREK
 ŚRODA
CZWARTEK 
 PIĄTEK

4 komentarze:

  1. Wszystkie stylizacje baaardzo fajne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. We wtorek ślicznie wyglądałaś ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Najbardziej podoba mi się piątkowa stylizacja ;)
    + Uwielbiam tę piosenkę ;***

    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń