Obserwatorzy

niedziela, 15 grudnia 2013

Get ready with me ( mini ), ootd :)

Hej.
Dzisiaj wreszcie notka, długo dość ją przygotowywałam ale w końcu mi się udało. Ponad miesiąć mnie nie było, ale naprawdę ciężko z czasem. Dzisiaj notka o moich małych przygotowaniach do wyjścia z domu i dużo zdjęć i mixów :) Dość dużym przełamaniem dla mnie w tej stylizacji jest lekka czerwona szminka, co jest fenomenem ponieważ ja nigdy nie nakładam nic na usta, ale tym razem się skusiłam, także zapraszam do zdjęć : )


 Mój kącik gdzie ogarniam swoje włosy :)
 Muzyka najważniejsza:)















Sweter - f & F
Legginsy - no name
Buty - z internetu
Bransoletka - W.Kruk
Szminka- Avon
Zdjecia są nie po kolei, bardzo przepraszam, ale to notka na szybko :)
Pozdrawiam i do usłyszenia : *

2 komentarze:

  1. How is it that just anybody can write a blog and get as popular as this? Its not like youve said anything incredibly impressive more like youve painted a pretty picture over an issue that you know nothing about! I dont want to sound mean, here. But do you really think that you can get away with adding some pretty pictures and not really say anything?
    bored online games

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do not think so, but I am writing blog, the best how I can. Maybe I do not write anything interesting but I know there is some people who like watching this, so I can not see problem. :) But thanks for your opinion.

      Usuń