Obserwatorzy

środa, 25 grudnia 2013

#OOTD Red

Cześć wszystkim : 3
Dzisiaj notka gdzie pokażę Wam można powiedzieć moją stylizację, która jest wygodna,ciepła i luźna :)
Z racji, że była ładna pogoda postanowiłam wyjść na mój ogród i pospacerować razem z moim kotkiem " Bonifacym " :) Wzięłam aparat i porobiłam trochę zdjęć więc pokażę Wam ich część. Ogółem od dłuższego czasu mam, że tak powiem faze na czerwone ciuchy i dodatki. Sweter, który mam na sobie otrzymałam od mamy pod choinkę ale więcej nie będę mówić, bo o prezentach, które dostałam będzie osobna notka i będzie również recenzja, więc czekajcie cierpliwie :) W tym roku w końcu przekonałam się do czapki co u mnie jest fenomenem bo czapek nigdy nie nosiłam, ale upolowałam sobie na święta w reserved fajną i teraz się do niej przywiązałam. Na szczęście moje przyjaciółki odradziły mnie bo chciałam wziąć brązową czapkę ale na szczeście wzięłam czerwoną, bo w brązowej wyglądałam jak pani w podeszłym wieku jak to one powiedziały :) Dobrze więc zapraszam do oglądania zdjęć :)










 świąteczne słodkości mniam <3




Do następnego razu! : )

2 komentarze: